TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Gdańsk naprawi zalane i zmodernizuje N8C – MF01 i N8C – MF18
InfoTram.pl - Opublikowano: 07.08.2017 09:07:54 10 komentarzy
Gdańsk naprawi zalane i zmodernizuje N8C – MF01 i N8C – MF18

Gdańskie Autobusy i Tramwaje ogłosiły przetarg na naprawę i modernizację tramwajów typu N8C – MF01 i N8C – MF18 oraz modernizacja układów napędowych i sterowania w tramwajach typu N8C – MF18.

Zamówienie zostało podzielone na części:

Część I – Naprawa 2 tramwajów typu N8C-MF01 oraz modernizacja ich układów napędowych i sterowania

1) Naprawa zalanych podczas powodzi 2 tramwajów typu N8C-MF01 polegająca na:

a) naprawie, wymianie, konserwacji części mechanicznych tramwaju,

b) czyszczeniu, konserwacji podwozia,

c) wymianie uszkodzonych lub skorodowanych części poszycia,

d) pracach lakierniczych,

e) pracach elektrycznych.

2) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 2 tramwajach typu N8C-MF01 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część II – Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18

1) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część III – Naprawa tramwaju typu N8C-MF18 oraz modernizacja jego układu napędowego i sterowania

1) Naprawa uszkodzonego podczas wypadku drogowego tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na:

a) odbudowie członu A tramwaju,

b) naprawie poszycia członu A,

c) wymianie szyb kabiny motorniczego i bocznych w członie A,

d) wymianie uszkodzonego wyłożenia wewnętrznego tramwaju,

e) wymianie łożysk czopu skrętu belki bujakowej członu A,

f) wymianie łożysk czopu skrętu przegub 1,

g) wymianie zderzaka i części ramy.

2) Modernizacja układu napędowego i sterowania w tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Szacunkowa wartość bez VAT to 4 600 000 PLN, z czego na część pierwszą przypada 2 000 000 PLN, na część drugą 1 600 000 PLN, zaś na część trzecią 1 000 000 PLN. Na wykonanie powyższych prac będzie odpowiednio 8, 9 i 6 miesięcy.

Wymagane jest doświadczenie:

1) dla części I i III zamówienia:

a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych, w co najmniej 2 pojazdach szynowych,

b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) naprawę, w co najmniej 2 pojazdach szynowych.

Warunki a) i b) muszą być spełnione łącznie.

2) dla części II zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych, w co najmniej 2 pojazdach szynowych.

Oferty można składać do 14 września 2017 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAiT
N8C
modernizacja
  • koleFAN – 07.08.2017

    pudrowanie niemieckiego szrotu ... wygra moderbrudas ?

  • Kuba – 07.08.2017

    Czyli tak:Cześć I dotyczy wagonów 1126 i 1138Część II dotyczy 8 z 16 wagonów z Kassel, z czego 2 jeszcze nie wyjechały (1163 i 1166) ze względu na awarię napęduCzęść III dotyczy wagonu 1168 (wymiana napędu w ramach przetargu na Część II, 1 z 8 wagonów)Naprawa powyższych wagonów, w końcu zapewni ZKMowi (bądź jak kto woli GAiT) normalną obsługę linii tramwajową. Na chwilę obecną do podmian wozów są tylko 4 składy, to i tak dużo bo w czerwcu był tylko 1. Tak właśnie kończy się polityka kasowania czego popadnie i kasowania z byle powodu.Przykład: Rok temu na wagon 1297 spadł kabel trakcyjny i 1297 uległ spaleniu, natomiast stojący za nim 1298 miał tylko popalone bezpieczniki, efekt? Obydwa skasowane. A wcześniej przyjechała laweta na wywóz do Lubicza i nie mieli czego zabrać bo same helmuty i elektroniki akurat stały i nagle zjeżdża 105Na 1287+1288, pach na lawecie. Skład który był świetny, a po mieści jeździły dużo gorsze złomy np. 1391+1428.

  • atn – 07.08.2017

    Wygląda to na zwykły sabotaż gospodarczy. Bezmyślne kasowanie wagonów w miarę sprawnych, najczęściej z idiotycznym tłumaczeniem, że nie ma na nie miejsca w zajezdni, a ich eksploatacja jest nieopłacalna. Czasami tsk bywa, ale najczęściej kasacje to głupota lub coś więcej , niestety. ...

  • zibi – 07.08.2017

    @kolei FAN.Obawiam się iż będzie problem z wykonawcą .

  • pes – 07.08.2017

    @Kuba @atn Podobnie, a wręcz dużo gorzej rzecz ma się w Krakowie który zastępował 105 dużo starszym demobilem z Wiednia, od wielu miesięcy roku nie rozstrzyga przetargu na nowe wozy, a ostatnio pojawiając się informacje o chęci sprowadzenie kolejnych 30-40 przestarzałych wagonów z zachodniego szrotu

  • max – 08.08.2017

    @pes - chyba nie wiesz ile kosztuje utrzymanie 105-ki , a ile E1

  • pes – 08.08.2017

    @max Jakoś większość miast w tym Warszawa a nawet Śląsk nie ma problemów z utrzymaniem 105 w przyzwoitym stanie......a komunikacja miejska powinna być dla pasażera a nie dla tabelek EXCELA....a dla pasażera to 105 jest przestronniejszym i nowocześniejszym wagonem a nie "klaustrofobiczny " szrot z Wiednia

  • adax – 08.08.2017

    Enika na 100%.

  • D – 08.08.2017

    @pesŚwietny żart z dobrym utrzymaniem 105 w GOP. Pewnie dlatego zaczeli sprowadzać helmuty...

  • pes – 08.08.2017

    @D Sprowadzili trochę szrotu z Wiednia i na szczęście szybko poprzestali, woleli "pudrować" 105 .......

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....