TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Nowa linia tramwajowa w Krakowie za unijne pieniądze
CUPT/INFOTRAM (KW) - Opublikowano: 21.12.2011 10:00:03 1 komentarz
Nowa linia tramwajowa w Krakowie za unijne pieniądze

15 grudnia 2011 roku Centrum Unijnych Projektów Transportowych podpisało umowę na dofinansowanie kolejnego projektu POIiŚ - „Budowa linii tramwajowej, łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru\', który ma się przyczynić do poprawy komunikacji miejskiej w Krakowie.

Projekt obejmuje budowę linii tramwajowej o długości 3,3 km wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a także instalacją i wdrożeniem systemu zarządzania ruchem i nadzoru. W jego ramach przewiduje się wykonanie torowiska spełniającego warunki technologii przyjaznej środowisku, montaż ekranów akustycznych, zastosowanie materiałów ograniczających hałas, drgania i wibracje, usprawnienie komunikacji w obrębie podstawowego układu drogowego miasta. Inwestycja zlokalizowana jest w południowo-zachodniej części Krakowa na terenie dzielnicy VIII - Dębniki. Nowa linia tramwajowa przebiegać będzie począwszy od skrzyżowania ulic: Kapelanka, ul. Jana Brożka z ul. Stefana Grota - Roweckiego, wzdłuż ulic: Stefana Grota-Roweckiego, prof. Michała Bobrzyńskiego, do węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Czerwone Maki.

Inwestycja warta blisko 183 mln złotych ma przyczynić się do integracji dzielnic południowo –zachodnich z centrum stolicy Małopolski oraz do zwiększenia udziału przyjaznego środowisku transportu publicznego. Dofinansowanie dla tego projektu wynosi ponad 52 mln złotych. Projekt realizowany jest w ramach priorytetu VII Transport przyjazny środowisku, działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych Programu Infrastruktura i Środowisko.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Kraków
Unia Europejska
  • Leo – 10.01.2012

    Wstrzymał bym się z tym entuzjazmem. Co prawda ruszyła nowa linia tramwajowa, jednak nie obyło się bez mankamentów. Przystanki tramwajowe zlokalizowane przy skrzyżowaniu Rostworowskiego z Norymberską i Grota-Roweckiego zlokalizowane są za skrzyżowaniem. W konsekwencji czego tramwaje wjeżdżają na skrzyżowanie z dużą prędkością aby zdążyć przejechać na "zielonym świetle" po czym mają czas na wyhamowanie przed przystankiem. Średnio mądre rozwiązanie i dość niebezpieczne, zwłaszcza w tak zatłoczony miejscu. Zazwyczaj przystanki lokowane są przed przejściem dla pieszych więc tramwaj rusza w newralgicznym punkcie a nie przejeżdża przez niego z impetem, zwłaszcza gdy oznakowanie nie jest jeszcze wystarczające a może inaczej nie jest zauważalne w panującym dookoła chaosie (koparki, zmieniająca się co dziennie organizacja przestrzeni, itd.). Więc ogólnie fajnie, że zrobili szkoda, iż byle jak, byle szybciej i nikt tego naprawdę nie przemyślał. Nie jestem pewny czy lepiej uruchamiać tramwaj jak najszybciej gdy tylko może przejechać czy dopiero po zakończeniu prac z zachowaniem bezpieczeństwa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....