TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Olsztyn z ofertami na rozbudowę sieci tramwajowej
InfoTram.pl - Opublikowano: 17.07.2020 13:45:16
Olsztyn z ofertami na rozbudowę sieci tramwajowej

Pięć polskich firm, jedno konsorcjum tureckie i jedno hiszpańskie chciały zrealizować rozbudowę sieci tramwajowej w Olsztynie. Trwa sprawdzanie złożonych dokumentów.

Spośród siedmiu oferentów, najkorzystniejszą złożyła spółka ZUE SA - nieco ponad 382,2 mln złotych. Najdroższe były zagraniczne oferty - tureckiego konsorcjum, którego liderem był Gülermak oraz hiszpańskiego Roverpolu, które nieznacznie przekraczały 467 mln złotych.

Na realizację zadania Urząd Miasta planował przeznaczyć 479,7 mln złotych (z czego 355 mln to dofinansowanie unijne). Żadna ze złożonych ofert nie przekroczyła zakładanej kwoty.

Każda z firm zadeklarowała 24-miesięczną rękojmię. Poza tym wszystkie zobowiązały się do utrzymania kursowania tramwajów jeżdżących po już istniejącym torowisku podczas prowadzonych prac oraz dochowania terminu zakończenia budowy w razie wystąpienia niespodziewanych kolizji sieci. Co ważne - każdy z oferentów zadeklarował też sprawdzenie jakości 50 proc. spawów szyn.

Teraz komisja przetargowa sprawdzi złożona dokumentację i jeśli nie będzie żadnych uchybień, będzie można podpisać umowę i zacząć prace. Nowe torowisko ma być gotowe w 2023 roku.

Trasa zacznie się w pobliżu obecnej pętli autobusowej na os. Pieczewo, będzie wieść wzdłuż ul. Wilczyńskiego, Krasickiego, Synów Pułku, Wyszyńskiego i al. Piłsudskiego. Zostanie połączona z istniejącą infrastrukturą na skrzyżowaniu al. Piłsudskiego z ul. Kościuszki. Nad skrzyżowaniem Krasickiego z Synów Pułku powstanie estakada o długości ok. 270 m. Poza tym przy Wysokiej Bramie zostanie wybudowany węzeł przesiadkowy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Olsztyn
budowa
tor
torowisko

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....