TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Prototypowy wagon metra Cetrovo został zaprezentowany przez CRRC w Berlinie.
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.09.2018 22:11:28
Prototypowy wagon metra Cetrovo został zaprezentowany przez CRRC w Berlinie.

Prototypowy wagon metra Cetrovo został zaprezentowany przez CRRC w Berlinie.

Producent podkreśla, że to przyszłość transportu miejskiego. Takie pociągi mają obsługiwać nowe linie, które będą otwarte w nadchodzących latach. Według szacunków Chińczyków do 2020 roku ma zostać oddanych do użytku około 8 900 km nowych tras.

Platforma tych pojazdów powstała w wyniku trzyletniego wspólnego projektu badawczego z niemiecką grupą kierowaną przez prof. Wernera Hufenbacha z Politechniki w Dreźnie. Włókno węglowe zostało zastosowane w elementach takich jak ramy wózka, przyczyniając się do 13% redukcji całkowitej masy pociągu. Poziomy hałasu są zmniejszone o 3 dB, przy czym pociąg powinien być bardziej hałaśliwy dopiero przy prędkości 140 km/h, osiągając poziom kursujących dziś z prędkością 80 km/h wagonów.

Zastosowany przy budowie pojazdu krzem ma poprawić jego efektywność energetyczną o 15%. CRRC zbudował do tej pory trzy takie pojazdy, w tym jeden do badań i testów zderzeniowych. Drugi ma przejść testy na torze testowym, a trzeci ma być testowany na chińskiej linii metra, potencjalnie w Guangzhou.

Zestawy pociągów Cetrovo zostały zaprojektowane jako jednostki modułowe z myślą o możliwości zestawiania pociągów w składzie od dwóch do dwunastu wagonów. Człony środkowe można dodawać i usuwać, w zależności od potrzeb, w ciągu nawet kilku minut.

CRRC przewiduje, że pierwsze seryjne pociągi mogą zostać uruchamiane w ramach usług komercyjnych w ciągu trzech lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
CRRC

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....