TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Rondo Kaponiera po zmianach [FILM]
ZTM POZNAŃ/POZNAŃSKIE INWESTYCJE InfoTram - Opublikowano: 08.11.2016 15:10:11 10 komentarzy
Rondo Kaponiera po zmianach (foto: ZTM)

We wrześniu br. na poznańskim Rondzie Kaponiera dla pasażerów udostępniono przystanki na poziomie 0 oraz przejścia na poziomie ? 1.

Od 22 października pasażerowie mogą korzystać z przystanków na poziomie -2, a od 24 października - z nowoczesnego Punktu Obsługi Klienta ZTM (znajdującego się na poziomie -1). Cały obiekt wyposażono w System Informacji Miejskiej, kierujący pieszych do odpowiednich przystanków i wskazujący kierunki dotarcia do określonych części miasta. Zamontowano windy i schody ruchome, które ułatwiają pasażerom przemieszczanie się.


 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
rondo
  • Zibi – 08.11.2016

    Ładnie tylko czas realizacji o jedno EURO piłkarskie za długo, można było zainstalować nowoczesne oświetlenie ale przecież to stary projekt i są świetlówki.

  • www – 08.11.2016

    Ładnie? Ten koszmar ze zdjęcia to jakiś żart. W Poznaniu naprawdę nie widzieli jak teraz buduje się np. w Holandii. No bez jaj!Jaki był cel budowy? Więcej betonu i asfaltu niż przed remontem? A ile tam przejść naziemnych...zaraz gdzie one są? Niewiarygodne...

  • kubex – 09.11.2016

    Bardzo ładne, szczególnie jak pomyślę o naszym Katowickim "Rondzie Sztuki" z "patelnią" i kompletnie niepraktycznym przystankiem tramwajowym na środku.

  • kubex – 09.11.2016

    Bardzo ładne, szczególnie jak pomyślę o naszym Katowickim "Rondzie Sztuki" z "patelnią" i kompletnie niepraktycznym przystankiem tramwajowym na środku.

  • Krzysztof – 09.11.2016

    A gdzie chociażby trochę zieleni, np. drzewka w specjalnych donicach, kwiaty w klombach, inne zielone pomysły. To by trochę tą betonową pustynię przecież ożywiło. Chyba, że pojawią się na wiosnę? ...

  • zibi – 09.11.2016

    Jeszcze jedno przypatrzcie się nowemu wieżowcowi- jeszcze przykryty rusztowaniem ,który jest bardziej ciekawy architektonicznie od kaponiery jak odsłonią rusztowania będzie najbardziej krzywo rosnącym i malejącym a nawet walącym się budynkiem na kaponierę i będzie dużo ciekawszym obiektem zmieniającym nudny krajobraz.

  • peter – 09.11.2016

    rowerowy debilizm... i o jakieś dwieście baniek koszty się przestrzeliły ;-)

  • www – 09.11.2016

    No co! Poznań widocznie jest bogaty i musi oszczędzać teraz kupując wysokopodłogowe tramwaje. Z Kaponierą powinni wystartować do konkursu, którego nagrodą w GOP jest betonowa kostka. Powinno im dobrze pójść. Trzymam kciuki:-)

  • pyrlander – 12.11.2016

    Zibi - nowy budynek Bałtyku ma jeszcze jedną ciekawą cechę: jego kształt jest inny z różnych miejsc obserwacji.

  • MK – 18.11.2016

    Bardzo słaby jest lewostkęt dla samochodów w stronę dworca PKP. Przejeżdza raptem kilka aut. Pozostałe auta czekają w zawieszeniu na rondzie blokując tramwaje. Słabe rozwiązanie, tym bardziej, że wjazd na dworzec powinien mieć raczej prorytet.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....