TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje Warszawskie testują nowatorski pantograf
InfoTram - Opublikowano: 21.07.2016 12:08:32
Tramwaje Warszawskie testują nowatorski pantograf (foto: EC Engineering)

Krakowska firma EC Engineering poinformowała o przygotowaniu pantografu tramwajowego nowej generacji, który obecnie jest testowany w Tramwajach Warszawskich. Prowadzony jest jego monitoring, dzięki któremu zbierane są informacje o eksploatacji odbieraka.

Jak informuje producent pantograf 120EC jest innowacyjnym rozwiązaniem. W jego budowie zastosowano lekkie materiały (stopy aluminium). Dzięki zastosowaniu elementów aluminiowych i specjalnych nakładek węglowych pantograf może być poddawany większym obciążeniom prądowym np. w kolejkach podmiejskich. W konstrukcji wykorzystano też system ADD (obecnie stosowany wyłącznie w pantografach kolejowych), czyli automatycznego opadania pantografu w przypadku uszkodzenia nakładek węglowych pantografu lub ich nadmiernego zużycia.

Projekt i prototyp powstały przy współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą dzięki dofinansowaniu z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu INNOTECH. Pantograf uzyskał zaświadczenie o dopuszczeniu do eksploatacji wydane przez Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa IGPiM i jest gotowy do produkcji seryjnej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pantograf
EC Engineering

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....