TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko Modertrans chce zmodernizować Tatry sprowadzone z Brna
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.06.2020 15:15:46
Tylko Modertrans chce zmodernizować Tatry sprowadzone z Brna (foto: MPK)

Jedna oferta w przetargu MPK Poznań na modernizację dwóch tramwajów Tatra sprowadzonych z Brna. Złożył ją Modetrans, a więc niespodzianek nie było.

Cena zaproponowana przez oferenta to 6.814.200,00 zł brutto. A to oznacza, że nieznacznie przekracza ona kosztorys, który określono na poziomie 6.150.000,00 zł brutto.

Zamówienie dotyczy wagonów: nr tab. 399, nr fabr. 180147 oraz nr tab. 400, nr fabr. 180148. Tramwaj typu RT6N1 po wykonaniu naprawy głównej z modernizacją musi być tramwajem jednokierunkowym wyposażonym w stanowisko do jazdy manewrowej do tyłu, przystosowanym do eksploatacji w zakresie temperatur od –25 oC do +40 oC, przy wilgotności względnej powietrza do 95% (przy uwzględnieniu możliwości kondensacji pary wodnej).

Tramwaj musi być przystosowany do eksploatacji w warunkach infrastruktury torowo-sieciowej MPK – Poznań Sp. z o.o. w stopniu nie gorszym niż przed modernizacją, przy założeniu, że w procesie modernizacji nie ulegną zmianie parametry skrajni i koniecznej przestrzeni niezabudowanej. Tramwaj po modernizacji musi być przystosowany do parkowania przez dowolnie długi okres na niezadaszonym placu postojowym.

Zamawiający oczekuje, że tramwaje po wykonanej naprawie i modernizacji będą posiadały rozwiązania techniczne identyczne lub równoważne zastosowanym w tramwaju referencyjnym nr 403, dotyczy to w szczególności rozmieszczenia urządzeń, rozmieszczenia urządzeń kontrolnosterujących w kabinie motorniczego (w szczególności na pulpicie motorniczego i szafach z aparaturą), interfejsów użytkownika w urządzeniach informatycznych oraz oprogramowaniu (wyjątkiem są nowe rozwiązania i podzespoły, których zastosowanie powinno wyeliminować problemy eksploatacyjne występujące aktualnie w tramwajach RT6N MF 06 AC).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
MPK Poznań
Tatra
modernizacja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....